maanantai 25. heinäkuuta 2011

Treenataan!

Eilen treenasimme Taiston kanssa kontakteja, jotka sujuivatkin oikein mallikkaasti. Mies oppi ne todella nopeaa. Isä teki siitä noin. 10 minuutissa meille minikokoisen puomin, joka on hyvä treenaamiseen! Hui, mulle tulee vielä kiire ton koiran kanssa, se kun painelee herkun perässä tuhatta ja sataa. Ronia kun saa aina odotella, mä saan Tapen kanssa juosta itsekkin niin ettei jalatkaan pysy mukana :D Mä tarttisin vaan niksejä/vinkkejä siihen, että miten saan otettua sen namialustan pois, niin että se pysähtyy kuitenkin siihen kontaktille. Vinkkejä otetaan vastaan! Oon muutaman kerran koittanut ottaa alustan pois, mutta ei, se hyppää kontaktin... Ärh ja mur, no eikai siinä muuta kuin kärsivällisyyttä! Mun pitäis saada hommattua naksutin, mutta aina se jää ostamatta, kun eläinkauppaan pääsee ja sieltä tarttuu aina jotain muuta mukaan kuin se kaikkein olennaisin, käytänöllisin ja tarpeellisin, eli naksutin :)


Tänäänkin eläinkauppa WOOF'Sista tarttui mukaan Eukanuban Jogging & Agility-naksuja. Eipäs mulla muuta, ensikertaan taas, moikka kaikille! :--)


                                                               <3: Jenna

2 kommenttia:

  1. Hommaa vaan se naksutin - käy ihmeen helposti ja nopeesti tuo kontaktin opettaminen! ;)

    VastaaPoista
  2. Jep, naksutin on kyllä niin kätsy keksintö, että voi että :-)

    Millainen kauppa tuo WOOF's oli, me nimittäin ollaan voitettu jotkut mätsipalkinnot sieltä ja voisi joku kerta seinäjoelle mennessä käydä? :)

    VastaaPoista